Arbeidsmarktcampagne 'Ons land in jouw handen' schittert met tussentijdse resultaten
Sinds half september 2023 is de externe arbeidsmarktcampagne ‘Ons land in jouw handen’ weer live. En met succes. De campagnemiddelen hebben een groot bereik. In totaal zijn de video’s en animaties 17 miljoen keer vertoond op verschillende kanalen. De campagne loopt nog. Doet jouw organisatie al mee?
Thema’s
In de eerste fase van de campagne ligt de focus op het onder de aandacht brengen van verschillende thema’s. Dat doen we aan de hand van thema- en animatievideo’s. Die zijn te zien via advertenties bij de STER. Ook delen we een kortere versie daarvan via advertenties op onder andere YouTube en social media-kanalen zoals Instagram, Facebook en Linkedin.
Beleving van werken bij de Rijksoverheid
Op 6 november 2023 gingen we de tweede fase van de campagne in. In deze fase staat de beleving van het werken bij de Rijksoverheid centraal. In gesponsorde artikelen op NU.nl vertellen rijksmedewerkers over de inhoud en impact van het werk. En in social animaties vertellen medewerkers meer over de diverse secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook in interactieve banners lichten we de arbeidsvoorwaarden verder uit.
Profiteer van de campagne
Doet jouw organisatie al mee? Je kunt nog aanhaken. Hoe? Deel de gesponsorde artikelen en social animaties over de secundaire arbeidsvoorwaarden bij het Rijk. Ook kun je gebruik maken van het template om eigen arbeidsvoorwaarden verder uit te lichten. De campagne zorgt voor veel verkeer op de website Werken voor Nederland. Zorg er daarom voor dat je organisatiepagina en vacature-aanbod op dit platform up-to-date is. Zo haal je alles uit de campagne. Profiteer van de campagneboost!
Meer informatie
Ben je op zoek naar meer informatie of heb je vragen? Stuur een email naar: brandteam@werkenvoornederland.nl. Zie voor meer informatie ook: Rijksoverheid AMC (rijkshuisstijl.nl) en het merkhandboek Arbeidsmarktcommunicatie.