Meld een klacht
Organisatie en Personeel beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Iedere uiting van onvrede over onze dienstverlening nemen wij mee in het verbeteren van onze dienstverlening.
Eenvoudige klachten en ongenoegens proberen we direct samen op te lossen. Het is goed om dit te bespreken met de betreffende adviseurs. Hiervoor ga je naar het formulier Meld hier een compliment of tip.
Lukt het niet om het samen op te lossen of is je klacht ingewikkelder van aard? Vul dan onderstaande klachtenformulier in. Onze adviseur neemt binnen vijf werkdagen (telefonisch) contact met je op om de klacht te bespreken.
Voor sommige klachten geldt een andere procedure:
- Klachten met betrekking tot datalekken, kun je direct hier melden
- Klachten met betrekking tot privacy schending kun je direct hier melden.
- Klachten met betrekking tot integriteit kun je melden via integriteit@minzbk.nl of bij de integriteitscoördinator van je departement
- Klachten met betrekking tot ongewenste omgangsvormen kunnen gemeld worden bij postbusKCOO@rijksoverheid.nl (voorlopig tot 1-1-2024).
Meer informatie over ongewenst gedrag is op het Rijksportaal te vinden, net als informatie over integriteitsbeleid. Heb je vragen naar aanleiding van deze procedure stel die dan aan het KlantContactCentrum.
Klanttevredenheidsonderzoek
We willen ook graag actief feedback krijgen van onze klanten bij Bedrijfszorg. We onderzoeken daarom de klanttevredenheid. Het onderzoek kun je hier invullen. Dit onderzoek wordt nog uitgebreid naar andere dienstverleningen.
Klachtenformulier
Gaat de klacht meer over algemene zaken, zoals snelheid van reageren, bereikbaarheid, informatievoorziening? Kiest u dan in het formulier voor ‘Algemene klacht’.
Gaat de klacht over de inhoudelijke advisering en/of de bejegening van onze adviseurs, geef dit dan aan als specifieke klacht, zodat de klacht zorgvuldig wordt behandeld.
Meer informatie over de klachtenbehandeling staat hieronder.